Služba zahŕňa konzultačné a servisné služby súvisiace s nastavením a
prevádzkovaním Virtuálnej registračnej pokladnice - VRP. Cena je uvedená za
1 hodinu, pričom za tento čas sa dá zvládnuť celý proces od prvého prihlásenia
až po vytlačenie prvého pokladničného dokladu. Ak potrebujete služby vo väčšom
rozsahu, napr. naplnenie položiek, spracovanie zložitých cenníkov... môžete
si objednať službu na požadovaný počet hodín.
Spôsoby realizácie servisu:
- u nás na prevádzke Senec (dodatočné náklady 0 EUR),
- na diaľku pomocou vzdialeného prístupu (dodatočné náklady 0
EUR).
- priamo u Vás vo firme* (dodatočné náklady 0 EUR pre firmy zo
Senca, 12-24 EUR prepravné podľa vzdialenosti),
* - platí pre firmy z miest: Bratislava, Pezinok, Senec, Trnava a okolia.
Vzdialený prístup:
Vzdialený prístup sa vykonáva buď k webovému rozhraniu VRP alebo k PC.
Objednávkou tejto služby zákazník súhlasí s tým, že poskytne vzdialený
prístup k VRP alebo svojmu zariadeniu. Vzdialená
relácia v dĺžke max. 60 minút slúži:
- na diagnostiku problému, ktorý chce zákazník riešiť na diaľku -
analýza potrieb zákazníka
- jednoduchšie servisné zásahy, ktoré je možné vykonať okamžite po
identifikácii problému alebo po analýze požiadaviek zákazníka.
Príklady poskytovaného servisu a služieb:
- Nastavenie VRP podľa požiadaviek Vášho biznisu.
- Optimalizácia tovarových položiek.
- Naimportovanie položiek z papierového cenníka, PDF, alebo iných zdrojov (1 hod. v cene).
- Výber a nastavenie hardvéru pre používanie s VRP (počítač, tlačiareň,
skener a pod).
- Poskytnutie nástrojov na rýchle naplnenie tovarových položiek
(predaj/prenájom ručných skenerov, čítačiek čiarových kódov).
- Podpora pre pracovníkov v teréne (mobilné zariadenia, tlač v teréne).
- Riešenie problémov pri používaní VRP.
- Konzultácie týkajúce sa VRP a legislatívy.
Postup objednania služby:
- Vložte produkt do košíka (kliknutím na tlačidlo "kúpiť").
- Zvoľte si v pokladni spôsob doručenia: "osobný odber" pre
vykonanie služby u nás alebo vo firme sídliacej v Senci, "E-mail"
pre vzdialený prístup alebo "dovoz servisným vozidlom" ak má
byť služba vykonaná u Vás vo firme (mimo SC).
- Spôsob
platby zvoľte "prevodom vopred".
- Uhraďte poplatok za objednávku na základe údajov potvrdení objednávky.
Po úhrade sa odsúhlasí termín poskytnutia služby a dohodnutom termíne
sa služba vykoná.
Podmienky použitia služby:
- Po objednaní a úhrade kúpnej ceny sa začína služba poskytovať a
teda nie je možné od zmluvy odstúpiť.
- Služba sa vykoná až prijatí poplatku na náš
účet dohodnutom čase (PO-PI, 9:00-17:00).
- Poplatok za poskytnutú službu sa nevracia, ak zákazník počas
vzdialenej relácie žiada vykonať servisný zásah a tento nie je možné
dokončiť alebo uskutočniť z technického, časového alebo iného
obmedzenia.
- Poplatok za službu sa nevracia, ak nie je možné službu poskytnúť z dôvodu:
- chyby zariadenia alebo technického obmedzenia na strane zákazníka,
- zákazník neposkytne súčinnosť na poskytnutie služby (napr. neumožní
spustenie softvéru na vzdialený prístup),
- zákazník neumožní poskytnutie služby v dohodnutom čase alebo sa služba
nevykoná do 30 dní od objednávky (napr. zákazník nie je prítomný v
dohodnutom čase, nepríde na stretnutie...),
- z iných dôvodov, ktoré poskytovateľ služby nemôže ovplyvniť.