Vytvorenie a nastavenie nastavenie účtu IFTTT a pomoc pri vytvorení automatizácie. Služba IFTTT umožňuje napr sychronizáciu kalendárov a úloh s navigáciou TomTom GO Premium, pripojenie k iným zariadeniam v chytrej domácnosti, interakciu s virtuálnymi asistentami, odosielanie upozornení a pod. Služba zahŕňa pomoc a konzultácie na diaľku v rozsahu 1 hodiny.
Príklady využitia automatizácie IFTTT:
- otvor garáž, keď príjem domov
- zapni kameru, keď odídem z domu
- pošli nový kontakt do navigácie
- pošli email aj prídem na určitú adresu
- pošli novú udalosť z kalendára do navigácie
- pusti vysávač Roomba, keď odídem z domu
- zapni kúrenie, keď odídem z práce
atď.
Pokročilú automatizáciu je možné využiť aj v rámci firmy.
Napr.:
- automaticky zapíš do tabuľky príchody a odchody vodičov/pracovníkov do/z firmy.
- kuriérom alebo pracovníkom v teréne je možné posielať adresy alebo harmonogram do navigácie priamo z kalendára alebo inej podnikovej aplikácie.
Podmienky poskytnutia služby:
Objednaním služby má zákazník nárok na konzultácie a pomoc pri vytvorení automatizácie cez IFTTT v rozsahu max. 1 hodiny. Nárok na poskytnutie služby začína plynúť po zaslaní objednávky a úhrade kúpnej ceny alebo po dodaní tovaru* a končí po 30 dňoch od dodania služby. V prípade, že zákazník nevyužije službu do 30 dní od dodania (napr neuvedie žiadne požiadavky na riešenie automatizácie), nárok na poskytnutie služby zaniká.
* - Služba sa považuje za poskytnutú po zaslaní a uhradení objednávky. V prípade dodania služby spolu s produktom TomTom sa považuje služba za poskytnutú dňom dodania tovaru.