Služba Synology Administrator zahŕňa:
- bežnú starostlivosť o zariadenie Synology,
- inštaláciu a aktualizáciu doplnkových služieb,
- vykonávanie zmien v nastavení podľa požiadaviek zákazníka,
- inštaláciu a konfiguráciu doplnkov podľa požiadaviek zákazníka,
- nastavenie koncových zariadení zákazníka (notebook, mobil, tablet),
- konzultácie týkajúce sa používania zariadenia a služieb Synology,
- optimalizácia firemných procesov (týkajúcich sa Synology),
- podporu tímovej spolupráce,
- vylepšenie informačných tokov vo firme,
- servisnú a konzultačnú činnosť pre firmy (po dohode nielen Synology)
- podporu pre zamestnancov, zaškolenie...
Parametre služby:
Doba trvania: Služba sa objednáva na stanovený počet hodín. Služba
je aktívna do 30 dní po objednaní. To znamená, ak viete, že využijete
minimálne 5 hodín mesačne, môžete si objednať 10 hodín naraz (za zvýhodnenú
cenu), ktoré môžete využívať počas 30 dní od objednávky. Objednaním väčšieho
počtu hodín naraz ušetríte oproti objednávaniu služby po 1
hodine*.
* - Cenník sadzieb pri väčšom odbere sa zobrazí po prihlásení alebo
po vložení služby do košíka.
Príklady servisných zásahov**:
- Inštalácia DSM, úvodné nastavenie zariadenia.
- Inštalácia a nastavenie konkrétnej služby (zálohovanie, Drive, Chat,
mail ).
- Vytvorenie a nakonfigurovanie koncových zariadení pre bezpečný prístup
do firmy pomocou VPN.
- Nastavenie a správa web, mail servera (Mailplus).
- Vytvorenie doplnkov a automatizácia v tímovej službe Chat, Drive.
- Riešenie problémov pri používaní Synology.
** - Služba sa vykonáva na diaľku pomocou služby vzdialený prístup.
Objednávkou tejto služby zákazník súhlasí s tým, že poskytne vzdialený
prístup k svojmu zariadeniu.V cene nie sú zahrnuté výjazdy.
Aké nástroje používame a čo môžeme/môžete Vašim zamestnancom
poskytnúť?
- Aj keď sa služba poskytuje na diaľku, bežný používateľ
(zamestnanec) nerozozná, zariadenie (server) spravuje interný zamestnanec
alebo sa spravuje externe.
- Na komunikáciu so zamestnancami využívame tie isté služby, aké používajú
oni sami (Chat, Drive, Mailplus, Note Station...). Náš pracovník je preto
vždy k dispozícii, keď to je potrebné. Ak tieto komunikačné služby
služby nevyužívate, môžeme Vám ich poskytnúť na našom vlastnom
Cloudovom serveri.
- 1:1 podpora - každý zamestnanec klienta má k dispozícii svojho osobného
poradcu, ktorému môže zadávať dopyty prostredníctvom služby Chat. Otázku,
ktorú položí ako aj odpoveď vidia všetci ostatní zamestnanci.
- Pri dlhodobej spolupráci, zaznamenávame časté otázky - FAQ od
zamestnancov (toho istého klienta) a poskytujeme ich vo forme návodov pre
ostatných zamestnancov, čo zefektívňuje komunikáciu a informovanosť
zamestnancov. Výrazne sa tým skracuje zároveň zaškolenie nových
zamestnancov.
Postup objednania služby:
- Zvoľte si požadovaný počet hodín a vložte produkt do košíka (kliknutím na tlačidlo "kúpiť").
- Zvoľte si v pokladni spôsob doručenia "E-mail" a spôsob
platby "prevodom vopred".
- Uhraďte poplatok za objednávku na základe údajov potvrdení objednávky.
Po úhrade sa odsúhlasí termínu poskytnutia služby a dohodnutom termíne
sa služba vykoná.
Podmienky použitia služby:
- Po objednaní a úhrade kúpnej ceny sa začína služba poskytovať a
teda nie je možné od zmluvy odstúpiť.
- Služba je aktívna až prijatí poplatku na náš
účet a dostupná dohodnutom čase (PO-PI, 9:00-17:00) /možnosť 24/7 po
dohode/.
- Poplatok za poskytnutú službu sa nevracia, ak zákazník žiada vykonať servisný zásah a tento nie je možné
dokončiť alebo uskutočniť z technického, časového alebo iného
obmedzenia.
- Poplatok za službu sa nevracia, ak nie je možné službu poskytnúť z dôvodu:
- chyby zariadenia alebo technického obmedzenia na strane zákazníka, ktoré znemožňuje
vzdialený prístup k zariadeniu Synology,
- zákazník neposkytne súčinnosť na poskytnutie služby (napr. neumožní
vzdialený prístup na svojom zariadení),
- zákazník neumožní poskytnutie služby v dohodnutom čase alebo sa služba neuskutoční
v plnom alebo čiastočnom rozsahu do 30 dní od objednávky,
- z iných dôvodov, ktoré poskytovateľ služby nemôže ovplyvniť.